Followers

Thursday, December 1, 2011

$50'lik alisverise $10 off Target gift Card deal i



Target'dan yapacaginiz $50 'lik alisverisinize $10 gift card hediye, bu gift card dealini ben tabiki de Target da kullanmadim, Bizim Publix store'u Target'i competitor olarak kabul ettigi icin $50'lik alisverisime $10'lik gift cardi hediye olarak alabildim :))

Kupona buradan ulasabilirsiniz


Sizde bu kuponla Publix'ten $10 gift cardinizi alabilirsiniz, alisveris yapmadan once customer service sormakta fayda var diye dusunuyorum, bazi musteri servisleri nazik olmadigi gibi kabul de etmeyebiliyorlar!!! aman en azinda benim blogumdaki bu resimi gosterebilirsiniz :)

Resimde de gordugunuz gibi Publix gift cardi activite ettikleri gibi hemen akabinde $10 competitor kupon olarak indirim yaptilar


Tesekkurler Publix yine gozume girdin vesselam :))



No comments:

Post a Comment