Followers

Friday, September 2, 2011

Posta Kutuma Gelenler

Gectigimiz haftalarda ve de dun posta kutuma gelenler soyleydi;


Onceki haftalarda bahsettigim $1'a 100 fotograf kampanyasindan yararlanmistim yeni uye oldugum icin 120 fotografi taxiyle birlikte $2.12 odemistim. Kampanya expire oldu ama kampanya detaylarina bakmak isterseniz burayi tiklayabilirsiniz.




Bu blogu acmadan once bedava salata salata kuponu vardi, O da geldi ustelik yaninda $1'er kuponlariyla birlikte, kupon expire tarihi ekim 2012 :) Linke isterseniz buradan ulasabilirsiniz ama kampanya devam ediyor mu bilemeyecegim, denemekten ne cikar :)
Bunun yaninda Buy Buy Baby'nin her ay gonderdigi kuponlarimda geldi, Sizde bu kuponlardan isterseniz mail adresinizi mailing liste dahil ederek kayit olabilirsiniz. Mailing liste dahil olmak icin burayi tiklayabilirsiniz.
Ve dun posta kutuma gelen coupon bookletim bununla ilgili yazima da suradan ulasabilirsiniz.
Bol indirimli guzel gunler diliyorum. Beni takip etmeye devam edin :)

No comments:

Post a Comment